Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Officenter is een full-service businesscenter met vestigingen in Aalst, Hasselt, Turnhout, Antwerpen, Geel, Leuven, Maastricht, Vilvoorde, Zaventem, Pelt, Sint-Truiden, Beringen, Genk, Tongeren en Maasmechelen. Officenter stelt vaste kantoren ter beschikking alsook flexkantoren, coworkingspace, virtuele kantoren en vergaderzalen.

Om ons team te versterken in Hasselt zijn wij op zoek naar een:

Happy Client Assistent

  • Combineer je een onthaalfunctie graag met administratieve taken ?
  • Ben je flexibel in beschikbaarheid en is klantentevredenheid jouw grootste focus?
  • Hou je van een boeiende, afwisseling en vind je het niet erg om je te verplaatsen doorheen Vlaanderen ?
  • Dan is deze job zeker iets voor jou!

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Versterking van onze collega’s in Hasselt.
  • Perfecte gastpersoon voor al de bedrijven die bij ons gehuisvest zijn en hun bezoekers.
  • Telefonisch onthaal.
  • Algemene administratie: postbehandeling, bestellingen plaatsen, mailings, klassement, …
  • Aanspreekpunt voor leveranciers.
  • Vergaderzalen beheren.
  • Helpen met het organiseren van Officenter-events: jaarlijkse BBQ, ontbijtsessies, nieuwjaarsreceptie …

Profiel:

  • Flexibele en positieve instelling en uiterst klantgericht.
  • Je bent een uiterst klantvriendelijke en enthousiaste kandidaat die werkt volgens het principe ‘klant is koning’.
  • Je staat te popelen om klanten verder te helpen en bent flexibel ingesteld.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands , Engels en Frans .
  • Je houdt van een gevarieerd takenpakket en bent een echte multitasker !
  • Adhoc opdrachten schrikken je niet af en je blijft ten alle tijden kalm en professioneel.
  • Tijdens de lunchpauze help je mee in onze inhouse Bistro .
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs (B).
  • Voorkeur wonende regio Hasselt
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat je van ons krijgt:

  • Wij bieden jou een uitdagende functie aan.
  • Firmawagen met tankkaart.
  • Maaltijd- en eco-cheques.
  • Onmiddellijke indiensttreding.

Solliciteren

Els Van Bijlen
011870811
els.vanbijlen@officenter.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht